Dovolenka Dr. Nona Izrael 2013 – fotoreportáž

Rekreačný pobyt v luxusnom hoteli na pláži v Eilate, prechádzka svätými miestami Jeruzalema, kúpanie v Mŕtvom mori, večera s Dr. Nonou a prezidentom spoločnosti počas plavby, nákup špeciálnych limitovaných produktov Dr. Nona určených len pre túto príležitosť – to sú len niektoré z ťahúňov bohatého programu tohtoročnej Dovolenky Dr. Nona 2013  pre najúspešnejších lídrov spoločnosti. Všetko je samozrejme plne hradené spoločnosťou Dr. Nona.

Prečítajte si podmienky na splnenie súťaže Dovolenka Dr. Nona 2014.

Podmienky súťaže za minulý rok zo Slovenska a Čiech splnili Alena Menšíková z Frýdku-Místku /CZ/, Dana Balážová z Bratislavy a Jozef ČopSlavomír Sekelský a Jozef Fila z Košíc. A preto si všetci piati od stredy 05. júna 2013 na týždeň užívajú relax, komfort, vrúcnu pohostinnosť, exotické zážitky a slnečné dni pri mori. Nám domov aspoň takto na diaľku zasielajú vrúcne pozdravy..

Viac o zážitkoch z cesty sa už dozviete v nasledujúcej fotoreportáži Jozefa Filu:

[05/ 06/ 2013]  STREDA – CESTA DO IZRAELA

Ani po 6,5 hodinovej ceste transportom z Košíc do Viedne a hodinovej zápche na bratislavskom moste sužovanom povodňami sme nestrácali nadšenie a s úsmevom nastupovali do lietadla. Zdá sa, akoby mal čerstvý Rubínový riaditeľ Slavo Sekelský o pár dôvodov na radosť viac..

Samotný let na izraelské letisko Ben Gurion bol bezproblémový, aj keď snáď by do budúcna mohli začať myslieť s občerstvením aj na ľudí, ktorí sa stravujú zdravšie (ale možno sa raz dočkáme). Únava nás pomaličky dostávala, po jednom sme zaspávali  a ja som sa držal len preto, aby sa mi vydarili takéto milé fotky, ako je táto posledná.

Pristátie prebehlo „mäkko“ a pilot zožal zaslúžený úspech. Na počudovanie nás na izraelskej strane nečakali nijaké veľké kontroly a veľkou letiskovou halou sme prešli hladko. Tam nás už vítal Misha Nassi (finančný riaditeľ spoločnosti Dr. Nona osobne), s ktorým sme ešte počkali na výpravu z Poľska, ktorá mala prílet pol hodiny po nás. Dostali sme malé občerstvenie, ktoré nám prišlo akurát vhod a „nalodili“ nás do klimatizovaného minibusu. Teplota vonku bola 33 stupňov, a to nás hneď upozornili, že v Eilate to bude 42.

Z letiska sme sa presúvali izraelskou krajinou vo výstavbe, smer Jeruzalem. Je až neskutočné, koľko sa tu toho buduje (cesty, bytovky, domy, obchodné centrá a pod.). Pre mňa trochu skľučujúco pôsobia vysoké ostnaté ploty a panelové zábrany, ktoré oddeľujú Izrael od Palestínskej samosprávy. Snažil som sa pre vás zachytiť miestny kolorit a atmosféru. A ako už asi všade, aj tu sú cesty preplnené a prednosť si autá vynucujú hlasným trúbením.

Ilustračné foto: www.danhotels.com

Podvečer sme dorazili do hotela The King David, ktorý je jedným z najznámejších a najluxusnejších v Izraeli. Zaujímavosťou je, že v ňom boli ubytovaní snáď všetci prezidenti a celebrity tohto sveta (asi už medzi ne začnú patriť aj Noňáci). Na chodbe sme natrafili na podpisy Jacqueline Kennedy Onassis, Richarda Burtona, Dicka Chaney, Baracka Obamu a ďalších.

Privítanie, ovocný prípitok a darčeky, ktoré nás čakali na izbách – aj to bol Jeruzalem. Našli sme tam manažérske pomôcky (perá, USB kľúč, cenník špeciálnych produktov, ktoré nás čakajú v Eilate) a pár pozorností, ako je napríklad kvalitná Jeruzalemská vodka, uterák s logom Dr. Nona či sada cestovnej kozmetiky Dr. Nona.

Podvečer sme sa vydali do priemyselnej zóny mesta Gedera, kde sídli nová centrála spoločnosti Dr. NonaOsobne nás privítali Dr. Nona Kuchina, prezident spoločnosti Michael Shneerson a ich dcéra Ruth, podľa ktorej pomenovali jeden z našich obľúbených parfémov.

Už z počutia sme vedeli, že nás budú čakať krásne nové firemné priestory Dr. Nona. Skutočnosť však predčila očakávania. Veď posúďte sami.. Po prehliadke nás čakala špeciálna slávnostná večera plná dobrôt a ochutnávok, ktorej sme sa s radosťou zhostili. Nechýbala ani hudba. tanec, ohňostroj, množstvo priateľských stretnutí a hlavne dobrej nálady…

[06/ 06/ 2013]  ŠTVRTOK – DEŇ STRÁVENÝ V JERUZALEME

Hneď po úžasných raňajkách s Diamantovou riaditeľkou Galinou Trojanovskou sme sa vybrali smer históriou dýchajúce Staré mesto a jeho zákutia.

Prechádzka centrom Jeruzalema bola magická. Všade navôkol uličky plné obchodíkov a bazárov s ponukou tovaru od výmyslu sveta.. Až sme nakoniec skrz ne všetky dorazili do Svätého Chrámu, kde bol pochovaný Ježiš Kristus.

Dotknúť sa kameňa, na ktorom bol Ježiš položený po sňatí z kríža či vložiť prianie do Múra nárekov boli silné zážitky. Neviem, či sa to smie prezrádzať, ale do jeho špáry som okrem súkromného priania umiestnil aj želanie pre rast a rozvoj našej firmy a najmä prianie zdravia a nezávislosti nám všetkým.

Nuž a pred popoludňajším transportom do Eilatu je tu ešte zopár zvečnených tradičných Židov s charakteristickými briadkami a klobúkmi, modliaci sa v Starom meste.

[07/ 06/ 2013]  PIATOK – EILAT A ŠPECIÁLNE PRODUKTY DR. NONA

Sme ubytovaní v Hoteli Leonardo Plaza Eilat a deň začíname oddýchnutí, s úsmevom na tvári a bohatým výberom raňajok.

Foto: Pawel Samarec

Nasledovala osobná produktová prezentácia Dr. Nony a prezidenta spoločnosti Moshe Shneersona, na ktorej nám predstavili špeciálne produkty vyrobené a určené len pre túto príležitosť a len pre účastníkov Dovolenky Dr. Nona Izrael 2013. Po prezentácii si ich mohol každý nakúpiť toľko, čo mu kufor stačil a letecká spoločnosť dovolila. Alenka Menšíková a Danka Balážová začali po celom hoteli zháňať presnú váhu, keďže váhový limit kufra do lietadla je len 20 kg.

Poobede sme sa pobrali na pláž. Teplota vzduchu bola slušných 36 stupňov, takže sme hneď okúsili silu chladenia Červeného mora. Ak by sa niekto pozastavoval nad tým, prečo je Červené more nazvané „červeným“, tak tu je dôkaz – pláže sú posiate spústou červenkastých kamienkov.

Naľavo sme v diaľke videli mnohokrát spomínanú vlajku Jordánska, vztýčenú v meste Aqaba na 200 metrovom stožiari, takže ju nikto nemôže prehliadnuť. Izraelčanov to dlho nenechalo chladnými, a tak na oplátku vymaľovali obrovskú stenu miestnych lodeníc svojou vlajkou, aby si boli vyrovnaní.

[08/ 06/ 2013]  SOBOTA – ZÁŽITKOVÝ DEŇ NA LODI

Sobota patrila plavbe po mori, na ktorej nechýbala ani samotná Dr. Nona s manželom. Dokonca sme sa kúpali v blízkosti asi 150 m od najprísnejšie stráženej hranice na svete, pod dohľadom pohraničníkov oboch strán. Kapitán lode mal asi dobré kontakty.. Zaujímavosťou je, že je pôvodom z Nitry, ale už viac než 30 rokov žije v zahraničí. Kde všade nenájdeme Slováka? Samozrejme, že sme sa s ním všetci fotili..

Deň sme si skutočne užili vo vode i na palube, keďže o nás bolo exkluzívne postarané. Z lode sme mali nádherný výhľad na všetky strany – Izrael, Jordánsko, Saudskú Arábiu aj Egypt. Jožko Čop diskutoval počas kúpania v mori s Dr. Nonou a veru šlo mu to perfektne! Rozbalili nám tiež na boku lode dlhokánsku šmykľavku smerujúcu priamo do mora.. Plávajúce hlavy okolo lode tak trochu pripomínali obete Titaniku, nemyslíte?

[09/ 06/ 2013]  NEDEĽA – VÝLET K MŔTVEMU MORU

Ako prvý si pláž Mŕtveho mora otestoval Jožko Čop, ktorý si to náramne užíval. Doslova a do písmena sme sa ocitli, ako sa hovori, po krk v bahne (samozrejme Noňáckom). Vo vode sa dali stvárať rôzne kúsky bez toho, aby sa človek utopil. Náramne si to vychutnávala Danka Balážová, ktorá síce plávať nevie, ale to pre tento deň neplatilo.

Mŕtve more si človek musí zažiť osobne, aby prijal celú tú atmosféru a energiu, ktorá z neho vyžaruje. Má silne olejovitú konzistenciu a skutočne blahodárny účinok na telo.

A takto sme sa ešte cestou domov (do Eilatu) zastavili na farme (benzínke) a podojili kravičky.

[10/ 06/ 2013]  PONDELOK – DEŇ VOĽNA A ZASADNUTIE SENÁTU

Deň voľna sme si vychutnali prechádzkou po okolí. Podarilo sa mi zachytiť obrovskú zaoceánsku loď, ktorá zaparkovala v blízkosti pláže, čakajúc na svoj náklad. Alebo lietadlo odvážajúce turistov naspäť domov.

Popoludní ma už čakalo zasadnutie Senátu. Prvá časť priniesla niekoľko zaujímavých informácií pre klientov aj spolupracovníkov. A druhá časť už pozostávala zo Senátorskej večere, na ktorú nás osobne pozvala Dr. Nona. Rokovania trvali 5 hodín, a keď som sa večer vracal späť na izbu, našiel som zvyšok v perfektnej tanečnej nálade uprostred parketu.

[11/ 06/ 2013]  UTOROK – MORE A ROZLÚČKOVÁ SLÁVNOSTNÁ VEČERA

Toto je náš posledný deň v Eilate a tak sme sa ho rozhodli stráviť na pláži. Ešte aspoň na chvíľu sme si chceli naplno vychutnať more a dovolenkovú atmosféru. Poobede sme už mali plné ruky práce s balením kufrov a dámy s prípravou na veľkú rozlúčkovú večernú párty..

Pohostenie, atmosféra, program aj hudba rozlúčkovej večere boli fantastické. Jožko Čop neodolal a odfotil sa s dvoma krásnymi tanečnicami ako Alipaša. Silným emočným zážitkom bolo aj hromadné vypúšťanie balónov v ústrety tmavej nočnej oblohe.

V priebehu večera sa Slavovi Sekelskému dostalo veľkej pocty. Priamo z rúk Dr. Nony a prezidenta spoločnosti Moshe Shneersona si prevzal strieborný riaditeľský odznak a luxusné pánske hodinky za titul Stabilného Silver Directora, ktorý dosiahol počas minulého roka. Zaujímavosťou je, že medzičasom sa už Slavko môže popýšiť ešte o stupienok vyšším statusom. Od apríla je totiž čerstvým Rubínový riaditeľom. Srdečne mu k všetkým úspechom blahoželáme!

V zápätí sa slova ujal Jožko Čop, ktorý aj s Dankou Balážovou odovzdali Dr. None s manželom slovenské dary od srdca.

[12/ 06/ 2013]  STREDA – NÁVRAT DOMOV

Skoré vstávanie, transport na jeruzalemské letisko naprieč celou krajinou za včasných ranných hodín a čakanie na lietadlo – aj týmto sa vyznačoval náš návrat domov. Nič z toho nám však neubralo na širokých úsmevoch. A hoci sme sa už veľmi tešili domov za našimi najbližšími, všetci sme sa zhodli na tom, že bolo fantasticky a s radosťou si to o rok takúto skvelú dovolenku znova zopakujeme. Ale tentokrát už dúfam aj s vami!

ĎAKUJEME VÁM ZA POZORNOSŤ ..