Referenčný marketing

Predstavte si, že ste vstúpili do novej reštaurácie neďaleko vášho bydliska. Bola vkusne zariadená, hrala tam uchu lahodiaca hudba, ktorá vám hneď naladila príjemnú atmosféru. Čašník bol pozorný a úctivý a obed, ktorý ste si objednali bol delikátny. Po zaplatení účtu ste si povedali, že sa sem určite vrátite aj nabudúce. Túto dobrú skúsenosť ste si samozrejme nenechali len pre seba, ale povedali ste o nej aj všetkým svojim blízkym a priateľom.

O mesiac neskôr, pri jednej z ďalších návštev vo vašej obľúbenej reštaurácii, vás pri platení oslovil majiteľ, aby vám oznámil, že dnešnú útratu máte na účet podniku a navyše vám na stôl položil finančnú hotovosť v hodnote 200 eur. Že to nie je možné?

Ale je! Presne to sa totiž vám môže stať vo firme, ktorá distribuuje svoje výrobky systémom referenčného marketingu. Referujeme predsa o všetkom. Robíme to tak s hudbou, filmami, službami, tak prečo z toho aj neprofitovať?

Za to, že referujete o svojej kladnej skúsenosti a šírite dobré meno firmy,
vás ona sama odmení.

Jozef Fila

Príležitosť referenčného marketingu

Referenčný marketing, ako budúcnosť obchodu vo svete, spomínajú viaceré osobnosti európskeho a svetového podnikania: Robert T. Kiyosaki, Donald Trump, John Kalench, Rich Devos, Paul Allen, Paul Getty, Brian Tracy, Randy Gage, Ivo Toman, Roman Hassman a ďalší.

Ako v praxi vyzerá, čo to presne znamená a aké sú jeho príležitosti v dnešnom svete sa dozviete v neprekonateľnej prednáške Príležitosť referenčného marketingu.